Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Малафєєв Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Малафєєв Т. Р. Сучасна стратегія інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Т. Р. Малафєєв // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_29
| 2. |
Малафєєв Т. Р. Система гарантування вкладів фізичних осіб як чинник економічної безпеки банківської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Т. Р. Малафєєв, Л. О. Лихобабіна // Вісник Університету банківської справи. - 2017. - № 3. - С. 23–29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2017_3_5
| 3. |
Малафєєв Т. Р. Оцінка використання інструментарію антикризового управління АТ КБ "Приватбанк" [Електронний ресурс] / Т. Р. Малафєєв, О. С. Жигунов // Вісник Університету банківської справи. - 2018. - № 3. - С. 110–115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2018_3_15
| 4. |
Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду [Електронний ресурс] / Т. В. Новікова, О. М. Христофорова, Н. Л. Морозова, Т. Р. Малафєєв, М. В. Бабенко // Проблеми економіки. - 2022. - № 4. - С. 232-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2022_4_26 Мета роботи - побудова моделі формування власного бренду, що спирається на широкий спектр принципів системного аналізу та дозволяє прогнозувати ефективність прийнятих рішень. Доведено, що для ефективного формування і просування особистого бренду слід розуміти мету та функції його формування, урахувати усі умови, що можуть на нього вплинути, володіти інструментами та методами управління брендом. Запропоновано формування алгоритму створення власного бренду під впливом усіх можливих факторів і умов. Зауважено, що умови формування особистого бренду формуються виходячи з п'яти рівнів сприйняття особистості оточуючими людьми: емоційний, особистісний, поведінковий, рівень унікальності та персональної ідентифікації. Досліджено, що основною метою формування особистого бренду можна назвати створення і зміцнення іміджу, а також підвищення впізнаваності для збільшення популярності серед аудиторії. Для досягнення всіх поставлених цілей і завдань у роботі згруповано інструменти формування особистого бренду. Окрім цього розглядаються спеціальні платні та безкоштовні сервіси, а також допоміжні інструменти для успішного просування бренду в соціальних мережах. Визначено, що успіх формування особистого бренду залежить від ефективності обраних методів управління брендом та розробленого алгоритму формування особистого бренду. Узагальнено в алгоритмі формування бренду пропонується виділити три етапи: вибір ніші та цільової аудиторії, аналіз конкурентів і створення стратегії просування бренду. Зазначено, що завдання оцінювання чи прогнозування ефективності бренду можна здійснити, використовуючи чотири підходи, серед яких найбільш якісним є застосування економетричного моделювання. Для адекватного опрацювання усієї множини показників, що задіяні на цьому етапі дослідження, було обрано модель лінійної регресії, а для її побудови - використано програму R-Studio, що є універсальним засобом автоматизації багатьох маркетингових завдань. На останньому етапі роботи було здійснено прогнозування цільових показників залежно від факторів впливу. Здійснений економетричний аналіз довів доцільність використання розробленої моделі для більш ефективного ведення персональної сторінки в інстаграм. Розроблена модель дозволила спрогнозувати найбільш вдалий день і час публікацій відповідного типу контенту.
| 5. |
Морозова Н. Інструментальні засади аналізу інтелектуального капіталу соціально - економічних систем [Електронний ресурс] / Н. Морозова, Т. Новікова, О. Христофорова, Т. Малафєєв // Фінансово-кредитні системи: перспективи розвитку. - 2022. - Вип. 1. - С. 36-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fcspd_2022_1_6
|
|
|